O femeie de afaceri din Iași a cumpărat un cuptor electric, însă nu a beneficiat de garanție după ce echipamentul s-a defectat.
Reprezentanții magazinului au transmis că produsul nu poate fi înlocuit pentru că a fost achiziționat pe firmă.
Femeia a apelat la un meșter care i-a cerut 150 de lei, dar nu i-a garantat că echipamentul va funcționa mult timp.
Recent, patroana societății Medical Dress.Ro SRL s-a deplasat la punctul de lucru din centrul comercial Carrefour Felicia pentru a înlocui un produs ce se afla încă în termenul de garanție.
În luna februarie, femeia de afaceri a achiziționat un cuptor electric incorporabil, care a costat 2.500 de lei.
„Am cumpărat un cuptor pentru firmă. Achiziția am făcut-o pe societate. Era pentru angajații care vor să mai încălzească ceva cât timp sunt la program.
Era doar pentru angajați. Săptămâna trecută, cât am fost plecată, m-a sunat o angajată să-mi spună că echipamentul nu se mai oprea, fiind electric.
Cuptorul a mers încontinuu aproape 7 zile. Săptămâna asta (săptămâna trecută – n.r.) am fost la magazin să le spun despre defecțiune. Am fost cu tot cu acel cuptor. Mi-au spus să mă adresez producătorului”, a povestit Magda Budeanu.
Aceasta a precizat și că a discutat cu reprezentanții producătorului, dar i s-a spus că echipamentul casnic nu beneficiază de garanție pentru că se presupune că ar fi fost folosit într-o activitate industrială.
„Mi-au spus că nu poate fi în garanție, pentru că produsul a fost cumpărat pe firmă. Ca și cum aș fi desfășurat activități industriale. Nu era cazul de așa ceva. Cuptorul este folosit doar de câțiva angajați, nu este pentru alte activități. Nu este un produs care a costat 100 de lei, este vorba despre altceva.
Pe firmă, echipamentul se amortiza în câțiva ani. Mă gândeam chiar să-l casez. Nici măcar nu ai unde să-l repari. La service-urile autorizate nu răspunde nimeni. Până la urmă am apelat la un electrician.
Am reparat pe banii mei, am plătit 150 de lei. Problema era de la un senzor. Mi s-a spus că nu va ține mult, ci câteva luni, pentru că nu sunt așa bune cuptoarele astea. Am depus o reclamație și la Protecția Consumatorilor, dar încă nu am primit un răspuns”, a precizat reclamanta, potrivit Bzi.ro.